Opublikowane: stycznia 15, 2024

Posthumanistyczny zwrot w interdyscyplinarnym polu badawczym Childhood Studies – odpowiedź na problemy środowiskowe epoki współczesnej

9-26 Małgorzata Kowalik-Olubińska
170

Troska – mapa współczesnych dyskusji i pedagogicznych wyzwań

27-46 Lucyna Kopciewicz, Klaudia Ferenc
134

'I don’t fit this intercultural profile. I am kind of different.' a Critical Reflection on the Possible Effect of Cultural Attribution Bias in Intercultural Competence Assessment Materials Design

47-64 Barbara Muszyńska, Stephan-Alexander Ditze
155

Międzykulturowe uczenie się w doświadczeniu polskich nauczycieli po wybuchu wojny w Ukrainie w 2022 r.

126

System kształcenia nauczycieli jako bariera zmian w edukacji: analiza wypowiedzi nauczycieli

89-113 Bartosz Atroszko
134

Idol czy latarnia? Problem autorytetu w dwóch utworach The Analogs

115-131 Oskar Szwabowski, Dominika Gruntkowska
156

"Stand up if you love football!". Metody kreowania dynamiki i tempa rozgrywki sportowej w serialach animowanych dla dzieci o tematyce piłki nożnej

133-158 Jan Stasieńko, Andrzej Ostrowski
134