Opublikowane: września 30, 2011

Podejście biograficzne do całożyciowego uczenia się

7-21 Peter Alheit
118

Hermeneutyka a narracja

23-35 Iwona Koczanowicz-Dehnel
72

Narracja ? Tożsamość ? Wychowanie. Perspektywa przejścia i zmiany

37-53 Mirosława Nowak-Dziemianowicz
211

Kobiety w akademickiej pedagogice ? negocjowanie znaczeń profesjonalizmu i gender

55-68 Lucyna Kopciewicz
27

Społeczne światy pokoi nauczycielskich

71-86 Justyna Nowotniak
64

Przestrzeń jako tekst w sytuacji poradniczej

87-96 Barbara Skałbania
49

Etyka dyskursu w resocjalizacji: nowe metody pracy z grupami podwyższonego ryzyka

97-106 Adrianna Urbańska-Krusik
45

Edukacja akademicka w pułapce pozornego egalitaryzmu

109-127 Mieczysław Malewski
66

Problematyczna uniwersalność wartości uniwersalnych

129-148 Marina Noske
53