Opublikowane: września 30, 2011

Podejście biograficzne do całożyciowego uczenia się

7-21 Peter Alheit
126

Hermeneutyka a narracja

23-35 Iwona Koczanowicz-Dehnel
79

Narracja ? Tożsamość ? Wychowanie. Perspektywa przejścia i zmiany

37-53 Mirosława Nowak-Dziemianowicz
220

Kobiety w akademickiej pedagogice ? negocjowanie znaczeń profesjonalizmu i gender

55-68 Lucyna Kopciewicz
34

Społeczne światy pokoi nauczycielskich

71-86 Justyna Nowotniak
69

Przestrzeń jako tekst w sytuacji poradniczej

87-96 Barbara Skałbania
55

Etyka dyskursu w resocjalizacji: nowe metody pracy z grupami podwyższonego ryzyka

97-106 Adrianna Urbańska-Krusik
53

Edukacja akademicka w pułapce pozornego egalitaryzmu

109-127 Mieczysław Malewski
76

Problematyczna uniwersalność wartości uniwersalnych

129-148 Marina Noske
64