Main Article Content

Abstract

-

Keywords

szkoła nauczyciel pokój nauczycielski school teacher staff room

Article Details

How to Cite
Nowotniak, J. (2011). Social Worlds of Staff Rooms for Teachers. INSTED: Interdisciplinary Studies in Education & Society, 14(3(55), 71–86. Retrieved from https://insted-tce.pl/ojs/index.php/tce/article/view/361

References

  1. BAŃKA A., 1997, Architektura psychologicznej przestrzeni życia: behawioralne podstawy projektowania, Wydawnictwo UAM, Poznań.
  2. BLUMER H., 2007, Interakcjonizm społeczny. Perspektywa i metoda, przeł. G. Woroniecka, Zakład Wydawniczy Nomos, Kraków.
  3. ELIADE M., 1970, Sacrum – mit, historia, przeł. A. Tatarkiewicz, Państwowy Instytut Wydawniczy, Warszawa.
  4. GOLKA M., 2008, Bariery w komunikowaniu i społeczeństwo (dez)informacyjne, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
  5. HALL E., 2003, Ukryty wymiar, Wydawnictwo Muza, Warszawa.
  6. HAMMERSLEY M., ATKINSON P., 2000, Metody badań terenowych, Wydawnictwo Zysk i S-ka, Poznań.
  7. KONECKI K., 2000, Studia z metodologii badań jakościowych. Teoria ugruntowana, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
  8. LEATHERS D., 2007, Komunikacja niewerbalna, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
  9. MEIGHAN R., 1993, Socjologia edukacji, Wydawnictwo UMK, Toruń.
  10. NĘCKI Z., 2006, Komunikacja międzyludzka, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków.
  11. NOWOTNIAK J., 2003, Kulturowy wymiar gospodarowania przestrzenią szkoły – obrazy i urojenia, Rocznik Pedagogiczny, 26.
  12. NOWOTNIAK J., 2006, Kulturowy wymiar przestrzeni edukacyjnej. Studium dwóch szkół, Wydawnictwo Print Group, Szczecin.
  13. RETTER H., 2005, Komunikacja codzienna w pedagogice, GWP, Gdańsk.
  14. SCHULZ R., 1992, Szkoła: instytucja, system i rozwój, Wydawnictwo EDYTOR, Toruń.
  15. SHIBUTANI T., 1955, Reference Groups as Perspectives, American Journal of Sociology, (LX)60.
  16. SHIPMAN M.D., 1968, The Sociology of the School, Longmans, London.
  17. STRAUSS A.L., 1978, A social world perspective, [in:] N. Denzin (red.), Studies in Symbolic Interaction, JAI Press, Greenwich, CT, Vol. 1.
  18. STRAUSS A.L., 1982, Social World and Legitimation Processes, [in:] Studies in Symbolic Interaction, JAI Press, Greenwich, CT, Vol. 4.
  19. STRAUSS A.L., 1993, Continual Permutations of Action, Adline de Gruyter, New York.
  20. TUOHY D., 2002, Dusza szkoły. O tym, co sprzyja zmianie i rozwojowi, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
  21. WALLER W., 1965, The Sociology of Teaching, Wiley, New York, London, Sydney.