Opis czasopisma

Teraźniejszość – Człowiek – Edukacja  to miejsce wieloobszarowego myślenia o edukacji, zarówno o jej aspekcie teoretycznym, jak i praktycznym. Głównym zadaniem czasopisma jest animacja dialogu między przedstawicielami nauk społecznych i nauk humanistycznych, zwłaszcza zajmującymi się filozofią wychowania, którzy badają procesy i instytucje edukacyjne z perspektyw różnych dyscyplin i prezentują zróżnicowane orientacje teoretyczne.

CfP: International Conference on Critically Approaching Education, Languages, Cultures, and Communication for Inclusive and Equitable Pedagogy (CALCIP)

2025-06-19

We proudly announce that INSTED: Interdisciplinary Studies in Education & Society is a partner of the International Conference on Critically Approaching Education, Languages, Cultures, and Communication for Inclusive and Equitable Pedagogy (CALCIP) to be held on January 19-20, 2026 at Bennett University Greater Noida in collaboration with Bordeaux University. The best articles will be included in a 2026 issue of INSTED.

The organisers welcome the researchers to participate: 

https://calcip.sciencesconf.org/resource/acces?lang=en

Tom 26 Nr 2(96) (2024)

Wyświetl wszystkie wydania