Main Article Content
Article Details
TCE (INSTED) is an open access journal, which means that access to the full texts is free of charge. People using the journal may download publications, copy and print them, as well as post on their websites links to the full texts of the journal's publications. Texts can be used as long as readers do not exceed the licenses. Authors submitting manuscripts for publication obtain copyrights. Unless otherwise specified, published texts are available under the Creative Commons Attribution - Share Alike 4.0 International license.
References
- Chmielińska, A., Modrzejewska-Świgulska, M. (2022). Od podejścia jakościowego do ilościowego. Droga badaczek w projektowaniu badań mieszanych. Kultura i Edukacja, (3), 63-80. http://doi.org/10.15804/kie.2022.03.04
- Kopciewicz, L. (2011). Nauczycielskie poniżanie. Szkolna przemoc wobec dziewcząt. Wydawnictwo Difin.
- Kopciewicz, L. (2019). Szkolne technolęki. Jak nauczyciele rozumieją rolę i skutki obecności technologii mobilnych w szkolnej przestrzeni. Teraźniejszość-Człowiek-Edukacja, 22(1), 51-56. https://insted-tce.pl/ojs/index.php/tce/article/view/128
- Pogorzelska, M., Rudnicki, P. (2020). Przecież jesteśmy! Homofobiczna przemoc w polskich szkołach – narracje gejów i lesbijek. Oficyna Wydawnicza „Impuls”.
- Schaefer, A. D., Hermans, C. M., Parker, R. S. (2004). A cross-cultural exploration of materialism in adolescents. International Journal of Consumer Studies, 28(4), 399-411. doi.org/10.1111/j.1470-6431.2004.00395.x
- Szkudlarek, T., Mendel, M. (2019). Szkoła publiczna między neoliberalizmem a narodowym konserwatyzmem. Kultura i Edukacja, (1), 11-26. https://doi.org/10.15804/kie.2019.01.01
- Urbaniak-Zając, D. (2017). Proces badawczy jako podejmowanie decyzji – refleksja metodologiczna. W: D. Kubinowski, M. Chutorański, Pedagogika jako humanistyczno-społeczna nauka stosowana. Konsekwencje metodologiczne (s. 181-195). Oficyna Wydawnicza „Impuls”.
References
Chmielińska, A., Modrzejewska-Świgulska, M. (2022). Od podejścia jakościowego do ilościowego. Droga badaczek w projektowaniu badań mieszanych. Kultura i Edukacja, (3), 63-80. http://doi.org/10.15804/kie.2022.03.04
Kopciewicz, L. (2011). Nauczycielskie poniżanie. Szkolna przemoc wobec dziewcząt. Wydawnictwo Difin.
Kopciewicz, L. (2019). Szkolne technolęki. Jak nauczyciele rozumieją rolę i skutki obecności technologii mobilnych w szkolnej przestrzeni. Teraźniejszość-Człowiek-Edukacja, 22(1), 51-56. https://insted-tce.pl/ojs/index.php/tce/article/view/128
Pogorzelska, M., Rudnicki, P. (2020). Przecież jesteśmy! Homofobiczna przemoc w polskich szkołach – narracje gejów i lesbijek. Oficyna Wydawnicza „Impuls”.
Schaefer, A. D., Hermans, C. M., Parker, R. S. (2004). A cross-cultural exploration of materialism in adolescents. International Journal of Consumer Studies, 28(4), 399-411. doi.org/10.1111/j.1470-6431.2004.00395.x
Szkudlarek, T., Mendel, M. (2019). Szkoła publiczna między neoliberalizmem a narodowym konserwatyzmem. Kultura i Edukacja, (1), 11-26. https://doi.org/10.15804/kie.2019.01.01
Urbaniak-Zając, D. (2017). Proces badawczy jako podejmowanie decyzji – refleksja metodologiczna. W: D. Kubinowski, M. Chutorański, Pedagogika jako humanistyczno-społeczna nauka stosowana. Konsekwencje metodologiczne (s. 181-195). Oficyna Wydawnicza „Impuls”.