Main Article Content
Keywords
Article Details
TCE (INSTED) is an open access journal, which means that access to the full texts is free of charge. People using the journal may download publications, copy and print them, as well as post on their websites links to the full texts of the journal's publications. Texts can be used as long as readers do not exceed the licenses. Authors submitting manuscripts for publication obtain copyrights. Unless otherwise specified, published texts are available under the Creative Commons Attribution - Share Alike 4.0 International license.
References
- Badiou, A. (2007). Święty Paweł. Ustanowienie uniwersalizmu (J. Kutyła, P. Mościcki, tłum.). Korporacja Ha!art.
- Gałkowski, J. P., Gałkowski, S. (2023). Fanatyzm jako problem wychowawczy. Edukacja Międzykulturowa, (1). https://doi.org/10.15804/em.2023.01.03
- Graeber, D. (2013). The Democracy Project: A History. A Crisis. A Movement. Allen Lane.
- Graeber, D., Wengrow, D. (2022) Narodziny wszystkiego. Nowa historia ludzkości (R. Filipowski, tłum.). Zysk i S-ka.
- Hirschman, A. O. (1970). Exit, Voice, and Loyalty: Responses to Decline in Firms, Organizations, and States. Harvard University Press.
- Hirschman, A. O. (1995). Lojalność, krytyka, rozstanie: reakcje na kryzys państwa, organizacji i przedsiębiorstwa (J. Kochanowicz, I. Topińska, tłum.). Znak.
- Hodgson, N., Vlieghe, J., Zamojski, P. (2018). Manifesto for a post-critical pedagogy. punctum books.
- Kowzan, P. (2021). Dług jako urządzenie wychowawcze. Stowarzyszenie Na Styku.
- Sowa, J. (2015). Inna Rzeczpospolita jest możliwa! Widma przeszłości, wizje przyszłości. Virtualo.
- Szwabowski, O. (2019). People’s Mic: emancypacyjne stawanie się rzeczą. Parezja, 11(1), 139-154. http://doi.org/10.15290/parezja.2019.11.10
- Zamojski, P. (2022). Edukacja jako rzecz publiczna. Raport z próby budowania sfery publicznej wokół edukacji w Polsce. Oficyna Naukowa.
References
Badiou, A. (2007). Święty Paweł. Ustanowienie uniwersalizmu (J. Kutyła, P. Mościcki, tłum.). Korporacja Ha!art.
Gałkowski, J. P., Gałkowski, S. (2023). Fanatyzm jako problem wychowawczy. Edukacja Międzykulturowa, (1). https://doi.org/10.15804/em.2023.01.03
Graeber, D. (2013). The Democracy Project: A History. A Crisis. A Movement. Allen Lane.
Graeber, D., Wengrow, D. (2022) Narodziny wszystkiego. Nowa historia ludzkości (R. Filipowski, tłum.). Zysk i S-ka.
Hirschman, A. O. (1970). Exit, Voice, and Loyalty: Responses to Decline in Firms, Organizations, and States. Harvard University Press.
Hirschman, A. O. (1995). Lojalność, krytyka, rozstanie: reakcje na kryzys państwa, organizacji i przedsiębiorstwa (J. Kochanowicz, I. Topińska, tłum.). Znak.
Hodgson, N., Vlieghe, J., Zamojski, P. (2018). Manifesto for a post-critical pedagogy. punctum books.
Kowzan, P. (2021). Dług jako urządzenie wychowawcze. Stowarzyszenie Na Styku.
Sowa, J. (2015). Inna Rzeczpospolita jest możliwa! Widma przeszłości, wizje przyszłości. Virtualo.
Szwabowski, O. (2019). People’s Mic: emancypacyjne stawanie się rzeczą. Parezja, 11(1), 139-154. http://doi.org/10.15290/parezja.2019.11.10
Zamojski, P. (2022). Edukacja jako rzecz publiczna. Raport z próby budowania sfery publicznej wokół edukacji w Polsce. Oficyna Naukowa.