Main Article Content
Article Details
TCE (INSTED) is an open access journal, which means that access to the full texts is free of charge. People using the journal may download publications, copy and print them, as well as post on their websites links to the full texts of the journal's publications. Texts can be used as long as readers do not exceed the licenses. Authors submitting manuscripts for publication obtain copyrights. Unless otherwise specified, published texts are available under the Creative Commons Attribution - Share Alike 4.0 International license.
References
- ALHEIT P., 2002, „Podwójne oblicze” całożyciowego uczenia się: dwie analityczne perspektywy „cichej rewolucji”, Teraźniejszość – Człowiek – Edukacja, nr 2.
- BAUMAN Z., 2006, Płynna nowoczesność, Wyd. Literackie, Kraków.
- FIELD J., 2003, Badania nad całożyciowym uczeniem się dorosłych i tendencje i perspektywy w świecie anglojęzycznym, Teraźniejszość – Człowiek – Edukacja, nr 1.
- KARGUL J., 2001, Obszary pozaformalnej i nieformalnej edukacji dorosłych. Przesłanki do budowy teorii edukacji całożyciowej, Wyd. DSW, Wrocław.
- KARGUL J., 2004, Kilka uwag o niebezpieczeństwach poradnictwa, [w:] E. Siarkiewicz (red.), Niejednoznaczność poradnictwa, Wyd. Uniwersytetu Zielonogórskiego, Zielona Góra.
- KARGULOWA A., 2004, O teorii i praktyce poradnictwa. Odmiany poradoznawczego dyskursu, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa.
- MALEWSKI M., 2010, Od nauczania do uczenia się. O paradygmatycznej zmianie w andragogice, Wyd. DSW, Wrocław.
- MINTA J., 2009, Poradnictwo światem uczenia się w perspektywie wybranych koncepcji andragogicznych, [w:] A. Kargulowa (red.), Poradoznawstwo – kontynuacja dyskursu: podręcznik akademicki, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa
- PASZKOWSKA-ROGACZ A., 2010, Kwestionariusz oczekiwań doradczych – empiryczna weryfikacja koncepcji Bożeny Wojtasik, Edukacja Dorosłych, nr 1 (62).
- SIARKIEWICZ E., 2010, Sprawozdanie z seminarium w Bratysławie: „Professional Care for Guidance Practitioners – Who Cares for Those Who Care” Cross Border Seminar 2010, Bratysława, Edukacja Dorosłych, nr 1 (62).
- SZUMIGRAJ M., 2011, Poradnictwo kariery: systemy i sieci, Oficyna Wydawnicza Łośgraf, Warszawa.
- WOJTASIK B., 2010, Proces zmian w poradnictwie edukacyjno-zawodowym, dążenie do spójności, współpracy i dobrej jakości, Edukacja Dorosłych, nr 1 (62).
- WOJTASIK B., 1993, Doradca zawodu. Studium teoretyczne z zakresu poradoznawstwa, Wyd. UWr., Wrocław.
References
ALHEIT P., 2002, „Podwójne oblicze” całożyciowego uczenia się: dwie analityczne perspektywy „cichej rewolucji”, Teraźniejszość – Człowiek – Edukacja, nr 2.
BAUMAN Z., 2006, Płynna nowoczesność, Wyd. Literackie, Kraków.
FIELD J., 2003, Badania nad całożyciowym uczeniem się dorosłych i tendencje i perspektywy w świecie anglojęzycznym, Teraźniejszość – Człowiek – Edukacja, nr 1.
KARGUL J., 2001, Obszary pozaformalnej i nieformalnej edukacji dorosłych. Przesłanki do budowy teorii edukacji całożyciowej, Wyd. DSW, Wrocław.
KARGUL J., 2004, Kilka uwag o niebezpieczeństwach poradnictwa, [w:] E. Siarkiewicz (red.), Niejednoznaczność poradnictwa, Wyd. Uniwersytetu Zielonogórskiego, Zielona Góra.
KARGULOWA A., 2004, O teorii i praktyce poradnictwa. Odmiany poradoznawczego dyskursu, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa.
MALEWSKI M., 2010, Od nauczania do uczenia się. O paradygmatycznej zmianie w andragogice, Wyd. DSW, Wrocław.
MINTA J., 2009, Poradnictwo światem uczenia się w perspektywie wybranych koncepcji andragogicznych, [w:] A. Kargulowa (red.), Poradoznawstwo – kontynuacja dyskursu: podręcznik akademicki, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa
PASZKOWSKA-ROGACZ A., 2010, Kwestionariusz oczekiwań doradczych – empiryczna weryfikacja koncepcji Bożeny Wojtasik, Edukacja Dorosłych, nr 1 (62).
SIARKIEWICZ E., 2010, Sprawozdanie z seminarium w Bratysławie: „Professional Care for Guidance Practitioners – Who Cares for Those Who Care” Cross Border Seminar 2010, Bratysława, Edukacja Dorosłych, nr 1 (62).
SZUMIGRAJ M., 2011, Poradnictwo kariery: systemy i sieci, Oficyna Wydawnicza Łośgraf, Warszawa.
WOJTASIK B., 2010, Proces zmian w poradnictwie edukacyjno-zawodowym, dążenie do spójności, współpracy i dobrej jakości, Edukacja Dorosłych, nr 1 (62).
WOJTASIK B., 1993, Doradca zawodu. Studium teoretyczne z zakresu poradoznawstwa, Wyd. UWr., Wrocław.