Main Article Content

Abstract

Pedagogiczna wola mocy.

Article Details

How to Cite
Folkierska, A. . (2018). The Pedagogical Will to Power (a Response to Wojciech Kruszelnicki). INSTED: Interdisciplinary Studies in Education & Society, 21(2(82), 128–136. Retrieved from https://insted-tce.pl/ojs/index.php/tce/article/view/350

References

  1. ARENDT H., 1991, Myślenie, tłum. H. Buczyńska-Garewicz, Czytelnik, Warszawa.
  2. ARENDT H., 2011, Między czasem minionym a przyszłym. Osiem ćwiczeń z myśli politycznej, tłum. M. Godyńi W. Madej, ALETHEIA, Warszawa.
  3. DONALDSON M., 1986, Myślenie dzieci, tłum. A. Hunca-Bednarska, E.M. Hunca, Wiedza Powszechna, Warszawa.
  4. FOLKIERSKA A., 1990, Pytanie o pedagogikę, Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa.
  5. GADAMER H.-G., 2004, Prawda i metoda, tłum. B. Baran, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
  6. KRUSZELNICKI W., 2018, Tendencje nihilistyczne w pedagogice ogólnej, Teraźniejszość – Człowiek– Edukacja”, 1.
  7. NIETZSCHE F., MCMXIII, Z genealogii moralności. Pismo polemiczne, tłum. L. Staff, Nakład Jakóba Mortkowicza, Warszawa–Kraków.
  8. SCHOPENHAUER A., 1994, O podstawie moralności, tłum. Z. Bossakówna, „bis”, Warszawa.