Main Article Content

Article Details

How to Cite
Kruk, J. (2011). Review of: Dorota Klus-Stańska "Dydaktyka wobec chaosu pojęc i zdarzeń" ("Didactics towards the chaos of concepts and events"), Wydawnictwo Akademickie "Żak", Warszawa 2010, pp. 416. INSTED: Interdisciplinary Studies in Education & Society, 14(1(53), 99–105. Retrieved from https://insted-tce.pl/ojs/index.php/tce/article/view/310

References

  1. KLUS-STAŃSKA D., 2000, Konstruowanie wiedzy w szkole, Wydawnictwo UWM, Olsztyn.
  2. KLUS-STAŃSKA D., 2009, Paradygmaty współczesnej dydaktyki – poszukiwanie kwiatu paproci czy szansa na tożsamość teoretyczno-metodologiczną?, [w:] L. Hyrło, D. Klus-Stańska, M. Łojko (red.), Paradygmaty współczesnej dydaktyki, „Impuls”, Kraków.
  3. KLUS-STAŃSKA D., 2009a, Polska rzeczywistość dydaktyczna – paradygmatyczny taniec św. Wita, [w:] L. Hyrło, D. Klus-Stańska, M. Łojko (red.), Paradygmaty współczesnej dydaktyki, „Impuls”, Kraków.