Main Article Content
Article Details
TCE (INSTED) is an open access journal, which means that access to the full texts is free of charge. People using the journal may download publications, copy and print them, as well as post on their websites links to the full texts of the journal's publications. Texts can be used as long as readers do not exceed the licenses. Authors submitting manuscripts for publication obtain copyrights. Unless otherwise specified, published texts are available under the Creative Commons Attribution - Share Alike 4.0 International license.
References
- KLUS-STAŃSKA D., 2000, Konstruowanie wiedzy w szkole, Wydawnictwo UWM, Olsztyn.
- KLUS-STAŃSKA D., 2009, Paradygmaty współczesnej dydaktyki – poszukiwanie kwiatu paproci czy szansa na tożsamość teoretyczno-metodologiczną?, [w:] L. Hyrło, D. Klus-Stańska, M. Łojko (red.), Paradygmaty współczesnej dydaktyki, „Impuls”, Kraków.
- KLUS-STAŃSKA D., 2009a, Polska rzeczywistość dydaktyczna – paradygmatyczny taniec św. Wita, [w:] L. Hyrło, D. Klus-Stańska, M. Łojko (red.), Paradygmaty współczesnej dydaktyki, „Impuls”, Kraków.
References
KLUS-STAŃSKA D., 2000, Konstruowanie wiedzy w szkole, Wydawnictwo UWM, Olsztyn.
KLUS-STAŃSKA D., 2009, Paradygmaty współczesnej dydaktyki – poszukiwanie kwiatu paproci czy szansa na tożsamość teoretyczno-metodologiczną?, [w:] L. Hyrło, D. Klus-Stańska, M. Łojko (red.), Paradygmaty współczesnej dydaktyki, „Impuls”, Kraków.
KLUS-STAŃSKA D., 2009a, Polska rzeczywistość dydaktyczna – paradygmatyczny taniec św. Wita, [w:] L. Hyrło, D. Klus-Stańska, M. Łojko (red.), Paradygmaty współczesnej dydaktyki, „Impuls”, Kraków.